Helpdesk

Download -teamviewer

Support op afstand

Download de "TeamViewer support client" (Windows | Mac OS)

Helpdesk telefoonnummer & Email

U kunt direct onze helpdesk bereiken door ons telefoonnummer 073-8200214 te bellen of te mailen naar helpdesk@kresco.nl.

Support

Bij KRESCO kunt u op verschillende manieren worden geholpen.  Dit kan onder meer per Email, telefoon maar ook via uw computer. Per telefoon kunt u tijdens kantooruren naar de KRESCO helpdesk bellen. U wordt dan te woord gestaan door één van de support medewerkers. Er wordt samen met u een ticket gemaakt, zodat alle informatie goed wordt vastgelegd en het ticket snel kan worden opgepakt. Als het enigszins kan prefereren wij directe hulp. U wordt, indien mogelijk, meteen geholpen. Afhankelijk van de complexiteit van uw melding kan het zijn dat dit niet altijd mogelijk is.

Daarnaast is er ook de mogelijkheid om uw melding of vraag te mailen. Het is mogelijk dat wij u aanvullende vragen terug mailen. U krijgt altijd een bevestiging dat het aangemaakte Ticket wordt opgepakt. De mail optie is te allen tijde beschikbaar. Telefonisch contact, zonder service overeenkomst  is op werkdagen van 08:30 tot 17:30 mogelijk.

Er is ook een mogelijkheid om een onderhoudscontract af te sluiten. Met een service overeenkomst kan er worden afgesproken dat u ook buiten kantoortijden te woord kan worden gestaan door een van onze specialisten. U krijgt dan een persoonlijke code om in te bellen, waarna u altijd contact kunt opnemen. Met een Service plan wordt er software op uw omgeving geïnstalleerd, waardoor wij 24/7 weten wat er op uw omgeving gebeurt en daar direct op kunnen anticiperen. Hierdoor zijn wij minder tijd kwijt met het analyseren en oplossen van uw meldingen.

Vanwege het gebrek aan benodigde informatie bieden wij geen 24/7 contact optie aan voor omgevingen zonder service plan.

 

Kresco, wij helpen graag.