Doorgroeien? Verhoog je kennisniveau!

 

Kennis is macht. Een gezegde waar we bij Kresco een kanttekening bij plaatsen. Want door onze kennis niet voor onszelf te houden maar juist te verspreiden bereiken we meer, evenals onze klanten. We zijn daarom van mening dat kennis delen pas écht krachtig is. Kennisdeling zorgt ervoor dat we ons kunnen focussen op innovaties, doorontwikkeling en het behalen van doelstellingen in plaats van bezig zijn met ‘storingen’ bij onze klanten. Maar hoe delen we onze kennis en hoe zorgen we voor een zo hoog mogelijk kennisniveau bij onze klanten? Dat doen we op verschillende manieren.

KENNISDELING: PERSOONLIJK EN INTERACTIEF

Kennisdeling gaat bij Kresco verder dan het versturen van nieuwsbrieven. Om het kennisniveau van onze klanten te verhogen bieden we proactieve ondersteuning op de werkvloer, kunnen klanten gebruikmaken van onze E-learning tool (SmartEE) en organiseren we regelmatig inspirerende kennissessies

PROACTIEVE ONDERSTEUNING

We zien IT niet als doel, maar als middel om ambities van ondernemingen te realiseren. Ons team helpt je daarom niet alleen als er problemen zijn, maar biedt proactieve ondersteuning op de werkvloer. Door actief aan de slag te gaan met het optimaliseren van bedrijfsprocessen en innovatieve IT-oplossingen, worden doelstellingen eerder behaald en kunnen eventuele problemen worden voorkomen.  

‘Het merendeel van onze klanten kent de mogelijkheden van de bestaande applicaties en services onvoldoende, kansen en optimalisaties worden gemist’

E-LEARNING VIA SmartEE

SmartEE is een laagdrempelige, online leeromgeving waarin werknemers snel en eenvoudig kennis kunnen opdoen op diverse gebieden: van productkennis tot trainingen op het gebied van wet- en regelgeving, servicegerichtheid en onboarding van nieuwe medewerkers. SmartEE werkt op ieder apparaat en is altijd en overal toegankelijk. Door middel van een realtime dashboard krijg je inzicht in de studievoortgang van medewerkers en zij kunnen op hun beurt hun voortgang inzien in de persoonlijke leeromgeving.  

KENNISSESSIES

Kresco organiseert regelmatig (4 keer per jaar) een kennissessie die toegankelijk is voor klanten en relaties. Tijdens deze kennissessies maak je op interactieve wijze kennis met nieuwe ontwikkelingen op IT-gebied en actuele cases. Inspiratie, kennis, praktische inzichten en netwerken staan tijdens deze sessies centraal. 

Wil je jouw doelstellingen makkelijker en efficiënter bereiken door het kennisniveau van je medewerkers te verhogen? Neem gerust contact op voor meer informatie. 

 

Top