Helpdesk

Wij helpen je graag verder

Helpdesk

Goede vraag, snelle oplossing!

Heb je vragen of doen zich problemen voor? Neem dan contact op met de helpdesk. Ons supportteam staat je bij en loste jouw problemen zo snel mogelijk op. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.

E-mail

Jouw vraag kun je altijd direct mailen naar helpdesk@kresco.nl. Wij sturen je een bevestigingsmail en gaan aan de slag om jouw vragen te beantwoorden. Zodra we jouw problemen hebben opgelost, brengen wij jou hiervan op de hoogte.

helpdesk@kresco.nl

Telefoon

Onze telefonische helpdesk is direct bereikbaar via het volgende telefoonnummer: 073-8200214. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30. Meestal helpen wij je direct. Is het probleem complex? Geen zorgen, we gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag om jouw probleem op te lossen.

073-8200214

Support op afstand

In sommige gevallen kunnen wij je direct assisteren bij het verhelpen van het probleem door middel van TeamViewer. Dit programma biedt de mogelijkheid door toegang en ondersteuning te bieden op afstand. 

Download TeamViewer client

(Windows | Mac OS)

 

Hulp buiten kantoortijden?

Wil je verzekerd zijn van snelle hulp, eventueel ook buiten kantoortijden? Dan kun je een onderhoudscontract afsluiten. Er zijn hierin verschillende mogelijkheden. Je bent hiermee verzekerd van een optimale service en wordt altijd te woord gestaan door één van onze specialisten. Met een Serviceplan installeren we software op jouw omgeving zodat we direct kunnen anticiperen en minder tijd kwijt zijn aan het analyseren en oplossen van jou meldingen.

Stuur Ons
Een Bericht

 

Wil je weten wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? We gaan graag met jullie in gesprek.

 

Vul hiernaast het formulier in, dan nemen wij spoedig contact op.