Helpdesk.

Goede vraag. Snelle oplossing.

Heeft u vragen of doen zich problemen voor? Neem dan contact op met de helpdesk. Ons supportteam staat u bij en lost uw problemen zo snel mogelijk op. U kunt ons op verschillende manieren bereiken.

E-mail

Uw vraag kunt u altijd direct mailen naar helpdesk@kresco.nl. Wij sturen u een bevestigingsmail en gaan aan de slag om uw vragen te beantwoorden. Zodra we uw problemen hebben opgelost, brengen wij u hiervan op de hoogte.

Telefoon

Onze telefonische helpdesk is direct bereikbaar via telefoonnummer 073-8200214. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30. Meestal helpen wij u direct. Is het probleem complex? Dan gaan we zo snel mogelijk aan de slag om uw probleem op te lossen.

Onderhoudscontract

Wilt u verzekerd zijn van snelle hulp, eventueel ook buiten kantoortijden? Dan kunt u een onderhoudscontract afsluiten. Er zijn hierin verschillende mogelijkheden. U bent hiermee verzekerd van een optimale service en wordt altijd te woord gestaan door één van onze specialisten.
Met een Serviceplan installeren we software op uw omgeving, zodat we direct kunnen anticiperen en minder tijd kwijt zijn aan het analyseren en oplossen van uw meldingen.

Telefoonnummer & E-mail

U kunt direct onze helpdesk bereiken door ons telefoonnummer 073-8200214 te bellen of te mailen naar helpdesk@kresco.nl.

SUPPORT OP AFSTAND

Download de "TeamViewer support client" (Windows | Mac OS)

Top