Helpdesk
Wij helpen je graag verderHelpdesk
Goede vraag, snelle oplossing!
Heb je vragen of doen zich problemen voor? Neem dan contact op met de helpdesk. Ons supportteam staat je bij en loste jouw problemen zo snel mogelijk op. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken.
Jouw vraag kun je altijd direct mailen naar helpdesk@kresco.nl. Wij sturen je een bevestigingsmail en gaan aan de slag om jouw vragen te beantwoorden. Zodra we jouw problemen hebben opgelost, brengen wij jou hiervan op de hoogte.
Telefoon
Onze telefonische helpdesk is direct bereikbaar via het volgende telefoonnummer: 073-8200214. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30. Meestal helpen wij je direct. Is het probleem complex? Geen zorgen, we gaan er zo snel mogelijk mee aan de slag om jouw probleem op te lossen.
Support op afstand
In sommige gevallen kunnen wij je direct assisteren bij het verhelpen van het probleem door middel van TeamViewer. Dit programma biedt de mogelijkheid door toegang en ondersteuning te bieden op afstand.
Hulp buiten kantoortijden?
Wil je verzekerd zijn van snelle hulp, eventueel ook buiten kantoortijden? Dan kun je een onderhoudscontract afsluiten. Er zijn hierin verschillende mogelijkheden. Je bent hiermee verzekerd van een optimale service en wordt altijd te woord gestaan door één van onze specialisten. Met een Serviceplan installeren we software op jouw omgeving zodat we direct kunnen anticiperen en minder tijd kwijt zijn aan het analyseren en oplossen van jou meldingen.