Coördinator Customer Support

Fulltime 32- 40 uur

Vacature

Kom jij ons versterken?

Om onze ambitieuze groeiplannen van Kresco te verwezenlijken zijn wij sinds 01-01-2022 onderdeel geworden van de Hallo groep waarbij het onze missie is om de diverse ICT diensten gericht op o.a. Microsoft 365, Azure, Data / Power BI en Development toegankelijk te maken voor het MKB.

Deze stap maakt ons nog slagvaardiger om klanten te ondersteunen bij hun diverse ICT vraagstukken, aangezien wij nu beschikken over een groter netwerk voorzien van Experts op ICT en Data gebied.


Wat ga je doen

Jij bent de spin in het web op de afdeling Service Operations en hebt op deze afdeling een coördinerende taak, waarbij je op een natuurlijke manier collegae kan motiveren en coachen.

  • Je monitort de processen op Service Operations, o.a. door de ticketregistraties continue te borgen in de tickets die open staan. Tevens ben je verantwoordelijk voor de aftersales, waarbij je nog klanten waar nodig contacteert of alles naar wens is afgehandeld. Indien het niet goed loopt, schakel je met jouw collegae op de afdeling voor verdere opvolging.
  • Je stelt doelen en je vindt het belangrijk om deze te realiseren? Op deze afdeling is veelal ongepland werk, waardoor je goed moet kunnen omgaan in de hectiek en continue het doel voor ogen moet houden.
  • Jij signaleert procesverbeteringen en krijgt deze als project op de agenda bij onze partners of interne organisatie.
  • Jij signaleert wanneer medewerkers te laat de telefoon opnemen of te vroeg eruit gaan wanneer de vraagstelling van de klant niet helder is en zorgt voor een betere afstemming hierin.
  • Je vindt het geen probleem om mensen aan te spreken op gedrag en zoekt hierin altijd een constructieve manier om medewerkers te blijven motiveren in hun ontwikkeling.

Om zelf voldoende feeling te houden met de werkzaamheden, zul je ook actief en inhoudelijk tijd besteden aan het te woord staan van klanten.

 

Dit breng je mee

  • Je hebt minimaal MBO 4 werk- en denkniveau.
  • Je bent klantgericht door continue het belang van de klantbehoefte voor ogen te hebben en op basis hiervan keuzes te maken in het proces.
  • Je bent kwaliteitsgericht door je niet alleen te focussen op de snelheid waarmee een ticket is afgehandeld, maar vooral ook te kijken naar het proces en de kwaliteit van de oplossing die hierbij is geboden.
  • Je bent creatief in het vinden van oplossingen en weet als geen ander hierin mensen me te krijgen.
  • Je bent analytisch, je vindt het leuk om de processen te doorgronden en verbeteringen aan te brengen voor een effectiever resultaat.
  •  Een gezonde dosis humor, gedrevenheid en enthousiasme maken jouw werkdag compleet;


Dit bieden wij jou

  • Een veelzijdige baan in een jonge en dynamische onderneming met een hoge funfactor;
  • Persoonlijke ontwikkeling;
  • Flexibel werken;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden
  • Uiteraard is er ook ruimte voor ontspanning, zo is er de mogelijkheid om een potje tafeltennis of tafelvoetbal te spelen, een wekelijkse vrijdagmiddagborrel en elke dag een verzorgde lunch.

Bedrijfsprofiel

Kresco is een jonge ICT organisatie die als totaalleverancier klanten ontzorgt op het gebied van ICT vraagstukken en gerelateerde procesoptimalisaties. Wij werken voor bedrijven uit diverse branches, waaronder educatie, bouw, installatie, metaalindustrie, financiële dienstverlening, handel & industrie, non-profitsector en zorg, voornamelijk in Brabant.

Daarnaast is Kresco bezig met innovatieve projecten en verdere ontwikkeling van online infrastructuren. Hiermee geven wij verdere invulling aan de ambitie om ‘het beste IT bedrijf om voor (je) te werken’ te zijn. Het team van Kresco bestaat uit 35 mensen die beschikken over een brede variatie aan kennis en ervaring. Kresco is gevestigd in Nieuwkuijk, daarnaast hebben we een locatie in het centrum van ’s-Hertogenbosch.

Meer weten over de werksfeer, werkzaamheden en collega’s bij Kresco?

Kijk dan op onze site www.werkenbijkresco.nl, hier vind je meer informatie en filmpjes met ervaringen van collega’s.

Hebben we je weten te overtuigen?

Laat je gegevens achter!

Heb je interesse in deze functie en/of vragen hierover, neem dan contact op met onze HR-Business Partner Nicole Schalken: nschalken@kresco.nl of 073-8506822.

Nicole Schalken HR Business Partner