Financieel Administratief Medewerker

Parttime - 24 uur

Vacature

Kom jij ons versterken?

Om onze ambitieuze groeiplannen van Kresco te verwezenlijken zijn wij sinds 01-01-2022 onderdeel geworden van de Hallo groep waarbij het onze missie is om de diverse ICT diensten gericht op o.a. Microsoft 365, Azure, Data / Power BI en Development toegankelijk te maken voor het MKB.

Om deze groeiambitie te verwezenlijken, zijn wij op onze backoffice opzoek naar een financieel administratief medewerker.

Ben jij probleemoplossend, analytisch en nauwkeurig? Voel jij je thuis in een dynamische werkomgeving en haal je voldoening om de financiële administratie correct uit te voeren?

Reageer dan op onze functie als Financieel Administratief Medewerker


Wat ga je doen

Als financieel administratief medewerker zorg je voor een juiste, tijdige en volledige administratieve verwerking en vastlegging van de financiële zaken van de organisatie.

Het voeren van verschillende administraties, waaronder het verwerken van inkoopfacturen en bankmutaties, het assisteren in de salarisbetalingen, het verzorgen van de facturatie en het debiteuren – en crediteurenbeheer. Het analyseren van de grootboekrekeningen, het bieden van ondersteuning bij de periode- afsluitingen en het voorbereiden van fiscale aangiften.

Daarnaast ben je samen met jouw collega verantwoordelijk voor het verrichten van operationele taken met betrekking tot het betalingsverkeer en cashmanagement. Hierbij horen ook taken als telefoonbeheer en de afhandeling van de post. Tot slot ondersteun je bij het opstellen van periodieke management rapportages.

Je bent voor zowel de interne als externe klanten een betrouwbare vraagbaak als het gaat om financiële vragen.

Dit breng je mee

  • Een afgeronde administratieve opleiding op Mbo-niveau 4 of Bedrijfsadministratie;
  • 1-2 jaar relevante werkervaring in een financieel-administratieve functie bij voorkeur in de zakelijke dienstverlening;
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel in woord als in geschrift;
  • Een enthousiaste, proactieve en accurate collega die zowel zelfstandig als in teamverband goed kan presteren;
  • Gedegen kennis van MS Office (eis);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;


Dit bieden wij jou

  • Een veelzijdige baan in een jonge en dynamische onderneming met een hoge funfactor
  • Persoonlijke ontwikkeling, via de Kresco Academy
  • Een leuk en gezellig team met een hoge betrokkenheid
  • Er worden uitstekende arbeidsvoorwaarden aangeboden
  • Uiteraard is er ook ruimte voor ontspanning, zo is er de mogelijkheid om een potje tafeltennis of tafelvoetbal te spelen, een wekelijkse vrijdagmiddagborrel en elke dag een verzorgde lunch.

Bedrijfsprofiel

Kresco is een jonge ICT organisatie die als totaalleverancier klanten ontzorgt op het gebied van ICT vraagstukken en gerelateerde procesoptimalisaties. Wij werken voor bedrijven uit diverse branches, waaronder educatie, bouw, installatie, metaalindustrie, financiële dienstverlening, handel & industrie, non-profitsector en zorg, voornamelijk in Brabant.

Daarnaast is Kresco bezig met innovatieve projecten en verdere ontwikkeling van online infrastructuren. Hiermee geven wij verdere invulling aan de ambitie om ‘het beste IT bedrijf om voor (je) te werken’ te zijn. Het team van Kresco bestaat uit 35 mensen die beschikken over een brede variatie aan kennis en ervaring. Kresco is gevestigd in Nieuwkuijk, daarnaast hebben we een locatie in het centrum van ’s-Hertogenbosch.

Meer weten over de werksfeer, werkzaamheden en collega’s bij Kresco?

Kijk dan op onze site www.werkenbijkresco.nl, hier vind je meer informatie en filmpjes met ervaringen van collega’s.

Hebben we je weten te overtuigen?

Laat je gegevens achter!

Heb je interesse in deze functie en/of vragen hierover, neem dan contact op met onze HR-Business Partner Nicole Schalken: nschalken@kresco.nl of 073-8506822.

Nicole Schalken HR Business Partner