IT Service Manager

Fulltime - 40 uur

Vacature

Kom jij ons versterken?

Om de ambitieuze groeiplannen van Kresco te verwezenlijken, zijn we op zoek naar een enthousiaste, representatieve en professionele IT Service Manager, die mee wil werken aan de doelstelling van onze organisatie: Klanten ontzorgen op het gebied van IT, door een proactieve & innovatieve partner te zijn.

Kresco is een gedreven en zeer klantgerichte IT dienstverlener. Binnen onze organisatie zijn 30+ collega’s dagelijks bezig met IT.


Wat ga je doen

Als IT Service Manager coach en begeleid je het team van IT Support Engineers (4 FTE) en ondersteun je onze IT System Engineers (10 FTE)  in de verdere professionaliseringslag zodat onze diensten conform gemaakte afspraken worden geleverd en continue verbeterd.  Je hebt bewezen ervaring in de IT, je hebt inzicht in wat er in de markt speelt en hebt kennis van ITIL. Als IT Service Manager rapporteer je rechtstreeks aan de Manager Operations.

In deze uitdagende en veelzijdige job ben je verantwoordelijk voor:

  • Je begeleidt en coacht het team op basis van de ITIL processen en overeengekomen SLA’s;
  • Je monitort, coördineert en structureert de workflow van het ticketsysteem (Autotask) zodat onze IT-support Engineers hun taken overzichtelijk kunnen uitvoeren;
  • Je draagt zorg voor een soepele en professionele samenwerking in de teams;
  • Je signaleert knelpunten, vraagt naar feedback en verbetert de samenwerkingsprocessen binnen het team en de andere afdelingen;
  • Je bent verantwoordelijke voor het bepalen van de teamdoelen, behalen van de KPI´s en een juiste registratie;
  • Je bent verantwoordelijk voor het servicemanagement richting onze klanten, het beheer van de SLA’s en zorgt ervoor dat alle vragen-storingen, wijzigingen of problemen op een professionele manier worden afgehandeld;

 

Dit breng je mee

  • Minimaal een afgeronde hbo-opleiding (zoals bedrijfskunde, business &ICT, informatiekunde);
  • Minimaal 5 jaar ervaring binnen IT Servicemanagement processen en een professionele (IT/SaaS) support omgeving;
  • Je beschikt over voldoende technische kennis om deze processen en een team van specialisten te coördineren;
  • Je hebt ervaring met de ITIL-methodiek, certificering is een pré;
  • Je beheerst MS-Office en Autotask;
  •  Je hebt een servicegerichte instelling en werkt graag resultaat- en doelgericht;
  •  Een gezonde dosis humor, gedrevenheid en enthousiasme maken jouw werkdag compleet;


Dit bieden wij jou

  • Een veelzijdige baan in een jonge en dynamische onderneming met een hoge funfactor;
  • Persoonlijke ontwikkeling;
  • Flexibel werken;
  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden
  • Uiteraard is er ook ruimte voor ontspanning, zo is er de mogelijkheid om een potje tafeltennis of tafelvoetbal te spelen, een wekelijkse vrijdagmiddagborrel en elke dag een verzorgde lunch.

Bedrijfsprofiel

Kresco helpt ondernemingen om doelstellingen sneller en efficiënter te bereiken. Dat doen we met innovatieve IT oplossingen. Wij zien IT niet als doel, maar als middel om de ambities van jouw onderneming te realiseren. Daarom zijn onze oplossingen niet alleen effectief en geschikt voor de toekomst, maar ook bijzonder gebruiksvriendelijk.

Wij zijn een full service IT dienstverlener met een professioneel team van 35 ervaren specialisten. We houden ons bezig met maatwerk IT-oplossingen en data-gedreven innovaties. Zo helpen we ondernemingen in uiteenlopende sectoren om hun doelstellingen sneller te bereiken en om veilig te kunnen werken in een online werkomgeving. Kresco is gevestigd in Nieuwkuijk.

Hebben we je weten te overtuigen?

Laat je gegevens achter!

Heb je interesse in deze functie en/of vragen hierover, neem dan contact op met onze HR-manager Marjo van Bijnen: mvanbijnen@kresco.nl of 073-8506822.

Marjo van Bijnen HR Advisor